Jackpot!

Yes, yes, yesss! Varje dag kl. 17.00 så har Fueled By Ramen (ett skivbolag) haft olika "limited autographed bundles" till salu. Alltså någonting signerat plus en tshirt från diverse band. Och idag så var det alltså Panic!s tur, och gissa vad? Jag lyckades vara en av dom första med att köpa just en sådan "limited bundle", så nu så är det bara att vänta på att min tshirt, mitt armband, och min SIGNERADE turné affisch ska dimpa ner i brevlådan :D :D :D
Jag är så glad! Tänk att jag ska se Panic! At The Disco, mitt favorit band, live i London om mindre än två månader... oooh my god.

Nåja, nu tänker jag varva ner med ett American Horror Story avsnitt.
American Horror Story är nog den läskigaste och mest disturbing serie jag någonsin sett. Men samtidigt så är den väldigt fascinerande. Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för om jag vill se på den eller inte... För den är ju så himla läskig, så den är inte särskilt passande att se ensam på en lördags kväll, usch.

Kommentarer
Postat av: Nora svar

Men ellerhur!!!!!!!!!!!!!!!!!! Awkward är de bästa <33333333333333333

2011-12-17 @ 14:48:57
URL: http://norashoki.devote.se
Postat av: Mette

NORA DITT TARD. du kommenterade på fel inlägg XD

2012-01-05 @ 11:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0