Jag ska bättra mig, lovar.

Jag veeet att jag är så himla dålig på att blogga. Nora är alltid snäll och påpekar att "vet du, du suger verkligen på att blogga". Tack. Men det är ju bara det att jag inte orkar! Har inte fått vila någonting under höstlovet, eftersom jag varit i Värmland och härjt med mina härliga kompisar, och sen så har jag flängt lite hit och dit. Jag har flera prov och glosor osv osv den här veckan, så nej inget tid för bloggande alls.
Det enda som gör mig glad just nu är pepparkaksdeg ♥


Gammal bild, men den här tog jag för ungerfär exakt ett år sedan i mitt kära internat rum, och även då var det pepparkaksdegen som höll mig glad. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0