burr.

Kan det inte bli vinter och jul snart? Det är ju så mysigt. Börjar bli ganska trött på den här regniga, blåsiga hösten.
Imorgon var det meningen att jag skulle åka till värmland, men våran bil gick sönder, suck... jaja, jag åker dit på höstlovet istället. Längtar helt stört mycket, och känner verkligen att en veckas lov behövs (jag försökte plugga lite kemi förut... försökte det fyra gånger faktiskt, men efter en halv sida så somnade jag).

På tal om att plugga... är det konstigt att jag lyssnar på en stråkkvartett när jag försöker lära mig något? Vitamin String Quartet gör covers på moderna låtar, bland annat vissa av mina favorit låtar... det är ju grymt, för då kan man plugga utan att ens hjärna försöker sjunga med till varenda dumma låt. Min VSQ spelningslista hittar ni här []

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0