Sensitive fan-girl problems.

tjo hej. Klockan är ganska mycket och jag borde egentligen sova, men kände att jag var tvungen att skriva av mig lite här.

För det första så såg jag just säsongs premiären av the Vampire Diaries... oh my god, är allt jag har att säga! Utan att spoila allt för mycket så var slutet det mest deprimerande jag någonsin sett, och när "A Drop In The Ocean" (gammal favorit, lyssna här ) så var det verkligen, ja, droppen! Så sorgligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Förresten, Paul Wesley i en tight svart t-shirt är snygg.

Och för det andra så släppte Panic! At The Disco just några nya turné datum. Vad då för turné? Jo, en som bara är i storbritannien, så klart! Panic!s världskarta består av USA, GB och lite Asien, as usual. Det är allt. HALLÅ, RESTEN AV EUROPA DÅ??!?!? OCH VÄRLDEN?!? Så ja, jag funderar starkt på att dra till London den 2a februari för att se dem live där. (en vecka innan min födelsedag... bra födelsedagspresent från päronen??)

Imorgon så är det förresten en studiedag för oss på österäng, en riktigt behövlig en dessutom. Kemi, matte och svenska plugg hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0