Hej 2012

Nu är det 3 veckor och 3 dagar sedan jag bloggade sist, pinsamt! Jag har tänkt skriva om något i ungefär en vecka, men nu när jag äntligen orkat logga in på bloggen så kommer jag inte ihåg vad det var... oops. Ledsen för det. Nåja! Dessutom så tänkte jag berätta om att jag börjat se på Doctor Who igen (åh, får intenog av deras fina brittiska accenter ♥), men så tänkte jag att jag pratar om serier alldeles för mycket på bloggen och att jag borde skaffa ett liv, så det tänker jag inte berätta om. (Vänta, nu berättade jag ju ändå... det var nog mitt undermedvetna som tyckte att jag verkligen var tvungen att berätta om denna intressanta information. Damn.)

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA! Fan vad skön du är Mette!

2012-01-05 @ 13:09:36
URL: http://annamariafrida.blogg.se/
Postat av: Mette

Höhö... :D

2012-01-06 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0